Isnin, 12 Mac 2012

Perlu ke ?

   HEY korang . Please lah. Perlu ke kau hina aku lagi? Aku da senyapkan.? Yang kau nak hina family aku bebagai uh kenapa.? Tahulah family kau tak mampu nak buad macam mana family aku buad. Try to see your own self lah. Kau ingat when moderm kau rosak, sape bagi kau pinjam? Masih tak mengenang budi. Lagi satu, orang kaya takkan rehat minum air milo bungkus rm1 je kot? Kau tgk Hariz, even dia tak pakai smartphones, kau tengok dia berbelanja. Mewah kot. Takde pulak dia kecoh macam kau. Amir uh. Kau kutuk sebab dia tak macam kau. Yela. Muka kau kan bersih -.-'. Tapikan, kau sedar tak? yang kau tuh lagi besar drp Amir uh. Kau memanglah tak nampak sebab kau anggap diri kau uh dah perfect, -am i right ?- Just a coward dare to condemn behind. Haish, tak fahamlah dengan manusia sekarang nieh. Bangga sangat dengan kelas kau uh. Bukannya kau amik Bio, Fizik ngn Chemist. Tu lainlah. Baru orang boleh respect kau. Ini tidak, kau nak orang lain datang sujud kat kaki kau pulak. Eh, cantik muke kau. 
   Kau cakap aku. Eh, kau sedar tak kau tuh sape? baru aku tahu anak beranak si #***A nih memang mulut macam tutttttttttttttttttttttt ! opps. Aku terlepas. Sorrylah der. Aku terpaksa cakap. Ramai cakap mulut family kau anak beranak macam tuh. Tapi kau tak sedar lagi kan? Kau tak malu ke orang duk bercherita pasal family kau. Mak kau sedap duk canang anak orang uh macam tuh lah, macam nih lah. At the same time, mak kau tak sedar anak dia mcm mane. Sama + siket lebeh kurang macam maknye jgk. Pakai tudung, tapi mulut MasyaAllah. macam longkang duk canang burukanak orang tapi anak sendiri.? 
    Astaghfirullah al-azim. Semoga Allah buka pintu taubat untuk mereka. Amin ya Allah. InsyaAllah.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan