Selasa, 22 Mei 2012

Cinta Beserah. - bole.?

Assalamualaikum . HOHO. Nak tanye, bila buka fone , tgk wallpaper je. Penah ta mcm uw .? HAHA. *senyum, penah lha uw.  Takde kene mengena dengan tajuk ats. Que tulis ni sbb nak show yang AKU SAYANG SANGAT -2 KAT KAW!

Hee. Sumpah awk sweet sangat gile ++ . HAHA. Rindu awk sangatsangat. Pagi aku sekolah, smp tgh hari. Then awk pulak kerja smp malam. Pastu malam sye sibuk study, buad hommy bagai. Hee. Mesej malam kejup je. Kesian awk penad, bagi awk Zzz . HAHA. when awk tade , sye stalk profil awk. hooo . plus rindu aku kat kaw sayang. Malam mesej smp lebam lepas rindu. Ta cukup mesej, awk call kan.? HAHA. Call then nyanyi -2 before tidoo . ooO. kaw memang romantik. Ta saba na jumpe kaw. lagi buad aku terharu when kaw keje semate -2 na dtg jumpe aku kat Melaka nieh hah. *wee. iloveyou lha sayang. Naseb gamba kaw ade, bole je teman aku. Fon.? ta payah tanye. 24 jam kat tangan *kecuali 7 a.m smp 1.30 p.m . kaw manje buad aku lagi manje ngan kaw. hee. selalu buad aku tersenyum sendiri bile teringat kaw. Happy sgt when kaw text ckp, -* awak, saye tgh keje ni. saye keje utk kite. - Ooo. sayang kaw ketadketad lha. lame nyer dapat jumpa kaw sayang. BILAAAA.?

#mood : OmbakRindu

Tiada ulasan:

Catat Ulasan