Isnin, 14 Mei 2012

Cinta Datang Lagi ツ

A S S A L A M U A L A I K U M ^_^ . H E L L O . A N N Y E O N G . Ni H A O M A . ape lagi ? HAHAH . walauapapun bahasa sekalipun , ia tetap bermaksud , SALAM SEJAHTERA :D. Kitakan 1Malaysia. hee.~ Takde kene mengena dengan tajuk kat atas :p
Cinta Datang lagi :D . Bestkan kalau bercinta? Ade je orang cares pasal kita *muehehe*. Tapi tak semua cinta itu best. Ada jugak yang melalui hari-II yang sakit *pernah kene lewtew* :p . Cinta memerlukan kesetian antara 1 sama lain. Kesabaran teramatlah penting dalam #CintaJarakJauh sebab dah jauhkan , nak buad macam. Jauh pun oklah. Selamat daripada melakukan DOSA :) HAHA. kan ? 

Tak betol agaknye kan ? yelaaa Que mengaku tajuk kat atas tuh ade kene mengena dengan Quee. Apa yang Que tulis kat atas td pun ade kene mengena :P . HAHAHA. i'm in love againnn . Takku sangka :)
btw , i love you sayang :) this is first post for u . Saya dah bagi hati saya kat awakk . Saya harap awak boleh jage HATI tuh. Oneday if anythings happen to us . I hope u can returned it back to me. 

Jarak kita jauh sayang *291km* . OhMyGucci ! HAHAHA . awak jage diri kat sana. Saya tak nampak apa awak buad . Tapi saya minta awak jagekan HATI dan PERASAAN saya sebab saya akan buad juga begitu kat awak sayang . * THANK YOUUUU :* [13052011] *. 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan