Ahad, 1 Julai 2012

Kemanakah Kau?

to : dear crush

Sayang, malam tadi masa kita tengah text kat fon saye kuar dgn kereta pergi kedai tak bagitahu awkk. Saya pergi kedai bwk adik saya beli air. Hurm then apis call suruh pergi rumah dia ada hal penting. So, saya pergi je. Mase saya kat rumah apis, awak call tanye kat mane. Saya cakap saya kat rumah apis. Terus awak end call. After that, saya mesej awk tp awakk tak reply. Saya call awak tp awak ta angkatt.
Harini saya demam. Awakk tak tahuu. Its ok. Saya tknk bebankan awak. Hurm saya sayangkan awak and i'm really miss you. Harini saya rase arghhh #incomplete awakk ta mesej, tak call. Sebelum saya tido smlm, saya harap bila saya bangun ada mesej awak. Tapii takde. Hurm its oke saya text awakk but awak ta reply. Hurm.. saya call asyik masuk voicemail je.

AWAKK , saya buad salah ke? Hurm if there're any mistakes, i'm really sorry. Maybe I didn't noticed it. Hurm.. iloveyousomuch and missyousodamnmuch.! i'm really mean it. Awak janji tkkn tinggalkan saya dan saya pun janji tkkn tinggalkan awak. Saya nak awak bahagia but saya tak mampuu nak bagi kebahagiaan tuh.  saya janji utk jadi yang terbaik utk awak. Yes, awak memang byk saked hati dgn perangai saya and saya dah janji tknk buad lagi. yes memang saya da tak buad tapi semalam saya betolbetol tak tahu apa salah saya.

Apa yang saya bagi kat awak selama nieh mungkin tak cukup buad awak sebab saya tak mampu. Tadi habis solat , saya buka freezer then nampak coklat yang awak bgtuh terus teringat kat awakk smp menitis airmata saya. Hee harituh, mase saya nanges (*awak tahu sebab apa) awak kat sebelah saya lapkan airmata saya #miss the moment but tadi tade sape boleh lapkan. Hee its oke :')

Awak cakap nak dtg hari Sabtu ( 7july ) nih, tapi family awak buad event. Tapi awak cakap its oke. Awak nak dtg juga sebab rindukan saya ♥. How it too sweet for me. But, saya tknk nanti family awak cakap ape pulak when awak tade mase event tuh.

AWAKKK , sayaaaa sayanggg awakkk. Saya tulis nieh sebab saya ta tahu nak story kat sape. So, kat sini je saya luahkan. Saya tak mengharapkan masa awak utk baca nieh tapi saya harap awak tahuu hati sayaa and text or call sayaa. Saya tunggu mesej awakk , saya tunggu call awak oke. iloveyou ♥ sgtsgt.

#I'mWaiting
#msqas.
#ikhlas : kasturi


Tiada ulasan:

Catat Ulasan