Selasa, 1 Januari 2013

Happy New Year


Selamat tahun baruuuuuuuuuuu mama, adik adik, kakak kakak, abang abang, atuk, nenek, pakcik, makcik, sayang, makwe, pakwe, gelpren, boipren, ali, abu, minah, pe'ah dll! kababooommmmmmmmm. Hahaha, Welcome 2013! Byebye 2012. It mean i''m 17 year old! But i'm not already. Still 16's okayyy -.-'. HAHA

I'm home from celebrated new year with my friends! Being a naughty boy caught in thousands people in crowded night. Tired! Damn, can't make a call to all ma friends. Line be like a shitt woot woot ! Even i'm in fcking tired, sanggup bersekang mata berblogging :*

Yeahhh ! cukup speaking. Aku orang Melayu yang beragama Islam. Anak orang Islam. Okayyy ! lupakan. Past is past. 

" Ya Allah, kau permudahkan segalanya pada tahun ini, Ya Rabb. Aku hambaMu yang lemah. Hanya mampu merancang tetapi Engkau yang menentukan Qada' Qadar kehidupan aku. Ya Rabb, aku redha dengan apa yang kau berikan kerana aku tahu setiap yang Engkau jadikan ada hikmahnya. Jadikanlah tahun 2013 ini tahun yang cukup bermakna buat aku, buat mama, buat keluarga aku, buat semua orang yang aku sayang. Aminn " 

Batch'96, 4AK1'12, 5AK1, 5AK2, let go struggle for SPM. Our mission is to get 9'As, 10'As, 11'As and ++. Ingat, kita harapan keluarga kita! InsyaAllah, kita sama sama berjaya mencipta kenangan.

#FIGHTINGGGGGGGGGG ! Annyeong :*

Tiada ulasan:

Catat Ulasan