Jumaat, 5 April 2013

Perkongsian Pintar 29 Mac - 2 April 2013

Holla ! haha. Assalamualaikum. So sososorry. I'm so busy with student life. Waaa, bajet bajet universiti pulak. Haha. Well as you all know, sekolah Qas hantar dua kumpulan pelajar BRASS ke SMS Tengku Faris Petra dan juga SMKA Naim Lil Banat for 4days. Both of it is the best SBP in Malaysia. All the boys and a group of girls dihantar ke SMS Tengku Faris Petra dan girls yang lain pergi SMKA Naim Lil Banat. Yerlakann, Naim Lil Banat kan sekolah perempuan -.-' . HAHAHA

Selama aku kat sana, kat Faris Petra, macam macam aku dapat. I meant, macam macam aku belajar and the most things is DON'T JUDGE A BOOKS BY IT COVER! Jujurlah k, some of them, nampak je macam muka pecah rumah *kalau bdk sekolah aku, budak kelas belakang belakang* otak diorang pandai pandai. Subjek tiga serangkai tu, mainan diorang. Sebagai pelajar sekolah biasa *asrama harian* aku rasa bangga dapat bergaul dengan diorang. Mostly diorang bukan ore kelate. Ade yang datang daripada Sabah Serawak. Kalau semenanjung tu tak kesahlahkan? Okay !

Cara diorang belajar sumpah aku terkejut. Cikgu masuk kelas, buka buku, cikgu bla bla bla bla bla. Aku tengok dah siap latihan diorang. Ohh fvck! Then cikgu keluar. Kalau kelas aku, buat mcm tuh memang tak ah. HAHAHA. Aku nak menghabiskan periods hari Isnin sampai 1.45 pun menangis. Diorang sekolah smp kol 1. Balek makan, solat then sambung kelas tutor smp kol 4 setengah. Sobb Sobb TT___TT. HAHA dah duk kat sekolah orangkan, kenalah ikut. Malam diorang ada prep. Biasalah asramakan? 

Assembly diorang paling aku suka, IN ENGLISH. Waaaa nak praktikkan kat BRASS macamtuhlah. Boleh tak? ahaha konfem takde sape dengar. Faris Petra boleh buat mcm tu sebab student diorang tak rambai. Sekolah aku penuh satu dataran. Haha


Holaaa. Puas dah? itu sahaja yang boleh di tunjuk. will miss them :* haha



Tiada ulasan:

Catat Ulasan