Selasa, 19 Mac 2013

Perlantikan Pengawas 2013

Semalam -18.03.13- Majlis Perlantikan Pengawas 2013. Punyalah semangat, Ahad malam tu dah gosok baju. wahahaha. Bangun pagi awal doe. Pukul 5 lebih dah bangun. Tapi pi sekolah lambat jugak muehehe. Semalam jugak ade perbahasan. Alhamdulillah dah buat yang terbaik tapi takde rezeki. Oh Maiiii -.-'. Harini aku takde mood nak pi sekolah. Bangun lambat, kepala pening, eye bag. Arghhh. Azam lepas perlantikan nak pi sekolah awal. Haha. Before this aku pergi sekolah kol 7.10 dannn .... hahaha. Teruk kan? Tapi tak pernahlah datang lambat kena catat nama.

Aku benci when bitches tu jaga pagar sekolah. Alhamdulillah tak satu group dengan aku :D. Dak amir tu bukan boleh percaya. Hmm. Lupakanlah bitches tuh. Sometime them make me feel argh! Annoying.

Back to the debate. Semalam lawan dengan SMK St David. Aku redha jelah macha tuh punya hujah. Takde rezeki. Tajuk punya laman sosial menjana perpaduan negara. Laman sosial manalah ade banyak kebaikan. Macha tuh punya hujah dia bangkang. Sad life.

*Sijil aku*

*aku. Burukkan?*

*Barisan pengawas sesi pagi*
-Faiz, Ayu, Amira-
exco asrama

-Ainin-

-Baizat and Adibah-

-Fatinah-

-Hazirah and Suraya-

-Allif, Shahril and Farid-

-Me and Faiz-
on my way back from debate 

That all everyone.
Thank You.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan