Jumaat, 15 Februari 2013

counting.....1 2 3

Past is past and past is always be a past :') Assalamualaikum blogger. Already in the half month of February. Today is Feb 15th. I'm counting the days to my born date. Tak sabar nak ke tarikh aku mula bernyawa diatas bumi Allah yang mengajar aku erti kehidupan dunia, mengajar aku pentingnya akhirat. 

Semalam 14 Feb. Mesti pikir valentine kan? Haha, Islam haram sambut. menjadi persoalan. Kenapa perayaan Islam contoh Maulidur Rasul tak dapat perhatian anak remaja sekarang. Adakah kurangya didikan ibu bapa, persekitaran yang moden atau hmm entahlah. Aku pun lahir, hidup dengan kehidupan yang agak moden tapi aku masih lagi tidak lupa tarikh tarikh penting Islam. Hmm Macam itulah dunia. Nanti lebih lebih dikatakan menunjuk. Biarlah, Allah ade percaturan yang lebih baik. 



Bukan nak bercerita pasal valentine okay -.-' ! It about Birthday Girl. Yeahh, my baby girl. Nurul Nadira Akma Binti Samad. Happy Birthday darl :*. Wish for you luck in SPM and lifeeeee! Enjoy your days in 17 year old. May Allah bless on you. Sayang kau pende*. Haha belajar rajin rajin. Go Girl !

Hee. Another 10 days to go and I'll became 17 year old too. Form 5 student at one of a school in Malacca that need to sitting ESPIYEM* in a next ten months. Hahah :D

# Manusia yang dengki takkan pernah putus asa utk cuba menjatuhkan kita walaupun kawan baiknya sendiri 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan