Isnin, 25 Februari 2013

Happy Birthday to Me :D


Happy Birthday to Me :*

Hi everyoneeeee *lambai tangan*! Assalamualaikum :*. Hahaha todayyyyy officially, im already 17 year old. Haha I feel like im getting old! Ohmaii, aku dah tuaaaa. Bak kata sim simi, "Age is about a number". Hahaha pandai sim simi :*. 

First wish daripada Alisha cha cha. Second Mama. Third and bla bla bla from ma friends. Thanks all :*. Terasa SENTAP bila dia *DIA* wish pukul 11 PAGI. *Mohon highlight kan 11PAGI* -.-'. 1. Dahlah lambat. 2. Short text. Ahhhhhh :3. Nasib baik dia buat something yang boleh buat aku meltin'. Muahhhhh :* sayang kauuu! Dia cakap " Sayang, wish duluu. Hadiah minggu depan sampai :* " 

Petang tadi mama tanya " abang nak apa apa tak? " Dengan sombongnyaaa " Taknakkkkk " hahaha. Bukan apa, takde mood nak pikir aku nak apa sebab daripada kecik aku tak harapkan apa apa daripada mama. Yang aku tahu minta bila aku nak and aku dapat. Thanks mama for asked for something. Tapi abang taknak apa apa. Cukup kasih sayang mama :')

Syukran Ya Allah Ya Rabb. Aku masih lagi bernyawa menghitung kehidupan di usia 17 tahun. Terima Kasih ya Rabb. Kau telah menghadiahkan aku dengan kesihatan, kesenangan yang baik. Segala dugaan dan cabaran yang berikan pasti ada hikmah. Syukran, Alhamdulillah :').

# Happy Birthday to me :D
# Happy Birthday to my twinny, Faeszy. Semoga panjang umur murah rezeki :)


Tiada ulasan:

Catat Ulasan