Isnin, 4 Mac 2013

Born Day ♥

Hi all. Im so busy with school activities! Arghhh. Lots of stories to share. There is number 1, 2, 3 and so on bla bla bla. Haha.

Okay first of all. Mungkin ni rezeki after my birthday. Aku dapat jadi pengawas. Before this I already mentioned that I'm a form monitor. Alhamdulillah. Haritu masa prefect interview sumpah rasa macam nak tarik diri je bila Sir Yen as a interviewer. Tapi budak budak cakap hadap je Sir Yen tuh. Lagipun Bob *ketua pengawas, duduk sebelah aku dalam kelas* ada masa interview tuh. Ahhh lega sikit. Biarlah bitches tuh nak cakap ape pun, aku tak kesah. Aku kesahkan markah koku aku. Itu je :)

Second is, hari selasa *26Feb* tak silap. I got my present from gov. Haha, Badan Perkeso act hantar surat. Dalam surat tu tulis " Kem Motivasi Anak Angkat Perkeso Yang Bakal Menduduki SPM 2013. " Ohh pea'ahh. Surat tu dapat kat tangan mama, so mestilah mama yang baca dulukan? Nak taknak, I NEED TOO go -.-'. "oh mamaaaaaaaaaaaa". Dahlah 5hari4malam. Lama gilaaaaa. Boleh pisang gue. Hmm

Okay third and last. Biji mata pun dah macam taknak tengok je lappy nie -.-'. 2,3,4 Mac 2013 hari yang paling bahagia buat aku. Allah je tahu perasaan aku. Jumpa dia Jumaat malam, pagi Ahad baru dia balik. Rindu wehhhhhh :*. Terima kasih sayangggggggggggggggg 


Sape tak bahagia jumpa orang tersayangkan? Abaikan muka aku yang tak seberapa tuh. Aku senang tengok dia bahagia. 






# Bukan selalu kebahagian datang. Bila adanya kebahagian, hargailah ia kerana kebahagian ada satu daripada keindahan kehidupan yang mungkin hanya sekali. xoxo :*
# Selamat Malam Love 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan