Ahad, 10 Mac 2013

Diri ini........


I'm going to share something. Aku rasa terhina sangat, malu dengan Allah s.w.t. Hmm balasan dunia aku tak rasa. Kat akhirat nanti aku rasa. Aku taknak Allah murka dengan aku, aku taknak Rasulullah berpaling daripada melihat diri kerdil ini. " ya Allah, belom cukup aku beramal untuk ke syurgaMu. Aku taknak kerana kecuaianku, aku ke nerakaMu. Setiap malam pasti merungsingkan aku. Memikirkan sejauh mana lagi perjalanan aku di atas dunia ni, Ya Allah. Ya Allah, Tuhan sekalian alam. Lindungilah aku Ya Rabb. Lindungilah kedua ibubapa ku di dunia serta di akhirat kelak. Tempatkan arwah ayahku bersama orang orang yang beriman malah soleh, Ya Allah. Ya Allah, lindungilah keluargaku daripada buruk buruk manusia. Jauhkanlah aku, kedua ibubapaku, keluargaku, keturunanku, kaum muslimin serta muslimat di daripada siksa kubur dan neraka jahaman. Hindarkanlah kami daripada godaan syaitan yang direjam. Sesungguhnya kami golongan yang lemah. Tidak terdaya walaupun sezarah melawan keEsaanMu ya Allah. Amin amin yarabbal al'lamin "

Tiada ulasan:

Catat Ulasan